R U B R I K ! ! !

Tre kartonger kvar.
Kom och rensa ?
Eller kom iallafall och hämta bort alla tomma kartonger , plus allt skräp ? ? ?
Visst ? :D
Det hade varit hyggligt.

Jag har fan inte ens orkat kolla var tvättis ligger..inte om det finns nåt förråd heller
för den delen...

Jaja sluttjatat om den här jävla lägenheten nu ! ! !

Tänkte jag kan slänga ut lite gamla bilder som jag hittade
i en gammal telefon en gång i tiden . . . :D
Det var tider det !



1. Eve, Nina, Peka och Jag.
2. Jag som tjockis !
3.Lilla söta Tira!



1. Älskade lillebror!
2. NinaPiika :)
3. Jag och Fröjd :D


1. Peka och Eve :)
2. Mallo :)
3. Jag och Niiiiiina :)
4.Eve :)


1.Min lilla skruttPeugeot jag hade en gång i tiden ! :P HAHA
2. En så kallad teckning på mig...höhöhöhöh

Jaja det var typ det ...
Så jävla mkt mer vet jag inte...
Ska slå på kaffebryggaren !! :)

Kom och joina ? ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0