tra la la lalalal

Mätt och belåten :)
Renbäddad säng. Trött.
Sova sig lite. Typ nu.

:D

Tänkte bara bjuda på lite bilder :)
Jag lovar att uppdatera bättre :P



1.Elin och Eriks kisse Gumman :)
2.Gullis och Freja <3
3. Freja och jag imorse när vi väntade på Starboy :D


Jag och lillebror dummar på Jysk :)


2 degishästar och hästen Åke :P

Ja...har väl hunnit med rätt mkt idag :)
Vaknade tidigt imorse för engångsskull och körde Starre till läkarn :)
Sen for jag själv och gjorde ett besök hos en annan såkallad läkare, som kunde konstatera att
allt såg bra ut :) SKÖNT!

Sen for jag ner till degisarna och hälsade på .
Dem bjöd på frukost osv :)
sen for vi på coop, jysk och öb och flummade :)
Nåjo...så mkt mer har jag väl inte gjort...

Eller jo vi var ner till veterinären en sväng och hann fota lite hästar :P hahaha
Stora farliga djur! :P HAHA.
En gång i tiden när man var liten och allmänt tuff red man ju på såna där :P

Men tiden går då jävla fort iaf !
Jag har till och med hunnit sova på E och E´s soffa ! :P

Nåniin..nu ska jag inte tråka ut er längre !
För jag ska krypa ner i min renbäddade säng ! :)

Natti natt !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0