Snott av E.

Jo. Hittade till Ellys blogg av nån anledning.
Passade på att sno denna ! :D

1. Jag har insett att min senaste kyss - var helt jävla underbar!
2. Jag lyssnar på - nån knasig låt som nån knas lagt in på min dator under nån av mina fester jag haft :P
3. Jag pratar - inte ofta, men när jag väl gör det så är det mkt ! :P
4. Jag älskar/tycker om - mina vänner, min familj och mina katter ! <3
5. Mina bästa vän(ner) - är helt underbara !
6. Min första riktiga kyss - var när jag var typ 10 kanske ? :P
7. Jag avskyr när folk frågar - varför jag är så smaaaaaaaaaaaaaaaal och varför jag gått ner i vikt.
8. Kärlek är - något jag inte fått uppleva på länge.. . . ja iallafall "sån" kärlek....
9. Äktenskap är - inget för mig. . . tror jag.
10. Någonstans, tänker någon - Haaaaammm!
11. Jag kommer alltid att - vara mig själv !
12. Jag är hemligt förälskad i - VADÅ HEMLIGT ? och vadå förälskad ?
13. Sist jag grät var - idag när jag pratade med Mims på msn :P Löjlig? öh ja.
14. Min mobiltelefon är - viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
15. När jag vaknar på morgonen - är jag oftast sur :P
16. Innan jag går och lägger mig - gör jag väl inget speciellt...röker och borstar brownisarna !
17. Just nu tänker jag på -MAT! :D
18. Bebisar är - så jävla söta !
19. Idag ska jag - bajsa ?
20. I kväll ska jag - göra nåt vettigt.
21. I morgon kommer jag - säkert dricka kaffe och S T Ä D A ! :D HIHI
22. Jag vill verkligen vara - i ett annat land just nu !

Nåjo det var det !
Nu ska jag gå till Statoil ! :P
Dock inte ensam....MAN KAN JU BLI ANTASTAD ELLER VÅLDTAGEN!

JAJA.
Hej då
och
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0