Schysst syster.

Japp!
Jag är en schysst syster som skickar ut lillebror då och då :P
Ja, men han visste ju innan han flyttade in till sin syster att
han kommer få ett rent helvete ! HAhahahahahohohoho ;)

Nä men så jävla farlig är jag inte. Jag städar ju bara 24/7 och är allmänt
bitter varje dag...men orka gnälla ?
Bara för lillebror att flytta till mamma igen om det inte passar :P
Hihihihi.

Älskade bror! <3

Nåjo, nyss kommit hem från LK, varit med Gullis under the jord va.
Japp...läst skvaller tidningar, druckit kaffe och käkat som en gris
medans Gullis jobbat röven av sig:P HöHÖ

Öh nå men att jag vet inte så mkt mer...
Jag har konstiga känningar....ja jag vet inte....riktigt vad det ska betyda...
men säkert nåt !

Men att nu ska jag chilla en stund, sen ska jag hälsa på Tinko tror jag ..
Hon får då fan bjuda på kaffe åt självaste Jonsson! :P
För mitt egna jävla kaffe tog slut idag, inte lätt att vara en Jonsson! :D

Återkommer....

På återseende!

Kommentarer
Postat av: j.k

Snygg niklas ;)

2009-04-19 @ 21:16:05
Postat av: Kicki

Yes klart han är snygg! Han är ju en Huru ! ;)

2009-04-19 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0