Såja.

Nej, jag har aldrig heller sagt att jag är normal.
Tänkte på det senaste inlägget :P
Det är sån jag är :D Helt jävla unik!  höhöhöhöhöhöhöhö

Jaja, varit hos Tina med lillebror och druckit kaffe :P
Nån måste man ju snylta på när mitt egna jäkla kaffe tog slut :D haha.

Mer då ?
Imorn är det måndag va ? Dagarna går , åren går, jag blir äldre...
MEN FAN INTE KLOKARE!
Gör om samma jävla misstag varenda jävla gång !
Jag börjar bli lite småless, varför är man så jävla naiv ? ? ?
Borde man inte lära sig ? ? ?
Tydligen inte...
Äh nångång vänder det.....:)

Ja fan ska man nu hitta på?
Sova ? njääeee...eller jo kanske ?
Ska kolla om det är nåt på tv.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tv funkar alltid!

2009-04-20 @ 00:40:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0