Nåjåå..

Jag hade kunnat skriva hur mkt jävla som helst i det förra
inlägget men tänkte att jag kanske skulle sätta punkt nångång :P

SOLIGT OCH FINT ute. Jag är lycklig! Solen gör mig glad!
Och vi åker då iallafall....så är det.
Skräpis ligger ute och solar igen :P


Sötisen<3

Nåväl....var ute och gled med mina degisar igår.
Blir stoppad av snuten först engång.

Sen några timmar senare, blir vi stoppade igen.
Var det som på film ? Var dem tuffa ?
När vi svängde ner för I22 och skulle åka ner till Kurra lägger dem på sirenerna
och ställer sig snett över vägen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

-Vad gör ni ute så här sent?Har ni inga hem att gå till?

Jaja sen åkte vi vidare...

Väl påväg från Kurra ser vi hur stolpskotten står och väntar på oss.
Stoppar på sirenerna igen.
Bara att stanna.

-Jag glömde fråga om du hade en varningstriangel!

HAHAHAHAHHAHAHA
Men fyfan vilka idioter. Sämsta ursäkten ever för att få stoppa någon!
Ja gud...sen snackade dem med pojkarna.
och dem tyckte att det var såååååååååååååååååååååååååååå misstänksamt att vi var ute och gled.
Lillebror hade svarat uppkäftigt:
- Vad är det för misstänksamt med det? Vi är ute och glider som alla andra bilar som är uppe på stan.

Just det ja! ja det var då det löjligaste jag varit med om. TRE gånger på en och samma dag.
Fan rekord för mig.

Lite pics.
 
Lillebror hemma hos
mami med Mims solisar:D

 
Nåjo jag skulle fota månjäveln...
men min kamera suger ju pungdjävul....!

JAJA.
Nu ska jag hämta upp Janne.
Vi ska dricka kaffe :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0