Morning!

Har väl sovit nån timme iaf :)
Är inte på så dåligt humör nu :P haha, jag har ju gjort färdigt kaffe;)
Yes ! :)
Nåjo , varit på banken med Janne och leggat honom :)
Fel och skaffa sig ett nytt leg kanske ? :P

Humm...mer då ?
Gud så dum jag har varit ! ! !
Jag har insett så många saker nu , så jag vet fan inte vad fan jag ska ta mig till!
Hoff...fyfan vad äckligt !
usch usch usch usch usch usch!

B L Ä .
Jo, jag blev så jävla äcklad igår när jag började tänka efter så kräket kom fan upp!
två hela jävla gånger dessutom!
Hur jävla dum får man vara egentligen ? ? ? Nog har jag väl fattat lite saker..men det här ?
Nä hoff...

Göra mer kaffe !


Nyvaken och svullen :P HAHA
Håret är lite som det är också...snyggt! :D ahahahaha eller inte...

Nåniiin....kaffe var det !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: e

tycker du e fin i håret o mörkt e nog absolut din färg.. men du passar i ljus också.. bara lite ovanligt o se :)

2009-04-21 @ 14:28:37
Postat av: Kicki

Tack tack :)

2009-04-21 @ 14:32:19
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0