Lite att göra..

Snodde denna lista från någons blogg som jag hittade på nå vänster....
:P

Din kropp:
Hur lång är du: 170cm.
Hur mycket väger du: 55kg
Vilken skostorlek har du: 35
Är du nöjd med din kropp: Njaaa...isåfall mitt ass :D
Skulle du kunna plastikoperera dig: ja,  om det var gratis och ofarligt.
Välj en sak du tycker är fulast med dig: Mina fötter...blää..
Vilken ögonfärg har du: Blågröna
Vilken hårfärg har du: blont, men ska fan färga det mörkt igen ;)
Har du långa naglar: Njeeee...
Har du en finne just nu: men jo....vid hakan...

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är ditt humör nu: Trött som en gris.
Vad tänker du på just nu: sömn.
Saknar du någon just nu: Maybe, perhaps, kanske
Gillar du någon: men daaaaaaaaah!
Är du kär: Inte det.
Är någon kär i dig: Men ja ! Typ alla killar i stan ! Nå nä vem fan vill va kär i mig ?!? HAHA
Älskar du någon:  Jadå, helt klart.
Hatar du någon: hatar och hatar...men jo kanske !
Hur är du om du är hungrig: arg som fan !
Hur är du om du är trött: surig och lättstött.
Hur är du om du sovit i tre timmar: beror på . . .kan ju va övertrött och svinglad, men oftast är jag en liten bitterfitta.

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: Öh? ? Sofia :)
Du skulle egentligen velat bo: någon annanstans än Kiruna iaf.
Din högsta önskan är: att bli miljonär. Nä men inte vet jag !
Du skulle vilja ha: NYA SKOR ! ;)

Ditt rum/Lägenhet:
Vilken färg är det i ditt rum: Brunt och vitt.
Vilken färg är ditt påslakan: Vit med rosa flowers på .
Har du kläder på ditt golv: Öh jo !
Har du tidningar på ditt golv: Yeps, annonsbladet :D
Har du något annat på ditt golv: nåjo en massa stuffs....

Jaja...nu ska jag ta mig en stödvila så man orkar köra bil sen ;)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :)

det går allt!

gör du då?



kul att du är med :D

2009-04-17 @ 17:24:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: brandy

Snor den fran dig nu hahaha!!!

2009-04-17 @ 21:52:32
URL: http://brandyinusa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Sno på! ;)

2009-04-18 @ 03:49:43
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0