Katten smet

ut på balkongen ! :)
Vilken tur att vi bor högst upp så han inte kan smita ut på stan :D
HAHA!
Fotade två pics.
Och JA, jag vet, jag ska ta bort kartongerna från balkongen en vacker dag och
ställa dit ett bord och två par stolar :)

 
Lilla Skräpis eller Degis som vi också säger <3

Hittade även en bild som Mimmi fotat på sig själv:P

<3<3<3

Alltid trevligt med överraskningar ! :)

Nånå. Gullis har ännu inte kommit. Jag dricker upp kaffet själv snart.
:D
Som så många gånger förr...haha.
Hoja jag är lite nervös inför helgen...lämna bror och lägenhet...
Äh jag litar på honom !
Det är nu man får se om man kan fortsätta med det :)
Och det tror jag faktiskt. Niklas är skötsam! :) <3<3<3

nåjo...dricka mer kaffe..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0