Kallt om pempan!

Ja det var lite småkyligt ute !
Men det var uppfriskande om inte annat !
Köpte mjölk så jag har till mitt kaffe (VIKTIGT) :P
och så lite fil....

Stannade inne på Statoil och käkade lite :P

 
Lillebror :P              Lillebrors degluvepolare från Pajala! :P


Jag SKA SJÄLVFALLET vara med på bild!


Fotade även lite degisfoton ! :P Så jävla lite att göra helt enkelt !
   
Det fanns bruna bananer :D Och kom ihåg att STÄDA efter
er om ni äter på Statoil! ;) hahaha
Varför jag fotade den sista bilden
var för att när jag kollade snabbt såg det ut som att det stod:
"Fett är smaskens"
YES, jag har sämst syn! :P

Nåniin...nu är jag iaf mätt och belåten.
och mjölk till mitt kaffe har jag.
Så nu ska jag inte göra mer än att klä av mig,
röka, borsta brownisarna och sen dega mig i säng !

INTRESSANT ? Hell yeah ! :P HAHAHAHAHAHahahhohoho

Jag vart lite svamlig.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0