Jag har inget liv :P

Ja inte just nu iallafall.
Var och läste gamla kommentarer som jag fått under denna "bloggtid"...
Kul...lite skrattretande också...
Tänk att folk kan störa sig så mkt på en :P
Äh inte har jag nåt emot det :P Bevis på att man faktiskt är intressant.

Eller vad tror ni ?

Sen vill jag veta vem du är som är X kompis :P
Hade varit nice :P
Det löste sig inte riktigt, men ändå....
Du var ju så positiv :)

Öhm jo.
 
Nä fan...blev inge tv.
Ska nog hoppa i säng....men jag har en jävla tendens till att fastna här jämt ?
Vi får se hur det går :P


Lekte med Tinas kamera
när jag ännu var lite på smålyset
på lördag morgon :D
Hon fick en jävla trevlig överraskning ! HAHA.
Yes....man ser fan jämt in i mina näsborrar...men det är ju bara coooolt
HAHA.

Nä ni vänner, ovänner, bekanta och alla andra ,
jag ska nog säga natti natt till er ! Eller vafan ...klockan är halv fem snart ! Morgon ju..
bäst du sätter dig.. hhohoho :)

Jaja men hursomhelst....

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Btw, vet en som fick en ännu trevligare överrasking i sin mobil. Nåra såna bilder fick minsann inte jag ASG

2009-04-14 @ 21:43:28
Postat av: Kicki

Haha ja just det fan ! ;)

Jag "lånade" ju inte bara din tele där på morgonkvisten ;) hihi.

2009-04-15 @ 00:45:15
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0