Jag har faktiskt..

annat i mitt liv att tänka på ....jag orkar inte bli insyltad i nån historia.
helt seriöst....jag pallar fan inte. hoff.
Mkt som tär på en just nu och jag orkar inte bli inblandad i nåt...
På riktigt.


Nå varit en sväng i Gve med Starboy iallafall, han fick ta bort gipset osv va :P
Han sår var lite ostigt....hahahaha. Sen hade han ett "hål" i foten också :P
Ja....mopedverkstanissarna vägrade erkänna deras lilla snesteg med stygnen...
   

Nåjo...dessutom hörde vi en jävla rolig grej i väntrummet på Röntgen.

- Kiruna Sjukhus är en cykelverkstad, och Gällivares är en mopedverkstad!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Så jävla sant !

Sen sas det även...(för att det dröjde så jävla länge)

- Dem kanske är och lagar en punktering !

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH

Värt som fan ! :P haha
Tack starboy för att du finns ! :)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nåjo...varit och glidit med min underbara Mimmi! :)
Jag är så fantastiskt jävla glad över att jag ens får ha en sån fin vän.
Vi förstår varandra, vi lyssnar på varandra. Vi kan skrika åt varandra, för att vi vet att
vi behöver avreagera oss...ja vi finns för varandra helt enkelt.
.och vad gör man inte för sin kompis ?


Ja jag försöker iallafall vara normal på bild nångång ! :P
Till skillnad från vissa andra. :D
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Ja voi vittu...

OCH KAN DU FÖRSVINNA FRÅN MITT HUVUD ?!?!?!?!?!?!?
Jävla tänker på dig 24 jävla 7. Jag SER dig överallt.
I andra jävla städer också. Jag ser din bil överallt.
Palla...............:(

Nä fan ...
Nu blir det lite nattkäk, sen ett bad!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖÖÖÖÖÖÖÖT DU!

2009-04-16 @ 01:24:07
Postat av: Kicki

:)

2009-04-16 @ 12:53:56
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

X eller?

2009-04-17 @ 10:12:47
Postat av: Kicki

Jo X.

2009-04-17 @ 10:16:57
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

voi, voi Kristina.. önskar att det fanns ngt man kunde göra för att lösa upp allt det där med "X" =/

2009-04-17 @ 16:36:37
Postat av: Kicki

Finns nog inte så mkt mer att göra än att FÖRSÖKA glömma X...eller nåt.

:(

2009-04-17 @ 16:49:51
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 16:54:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0