JAG GAV UPP!

Pallade fan inte dricka ! Bläääää.....fick fan iknappt ner nåt!
Bakis som fan ....hoff..
Jaja skönt att inte vara bakis imorn iallafall :D

Jag vet inte men det verkar som om du gjort ditt "val". :(
Jag får väl acceptera det då .....guuuuuuud:(
Lite ledsen är jag ju, jag gillar ju dig ! ! !

:( :( :(

Äh det går över. Jag är ju van.

Hade typ svintrist hemma hos Duvisch...så vi höll på fota och dumma oss blandannat! :D
För er som inte vet så är han min brors barndomsvän, och jag har väl varit med sen jag var
liten jag med :P
Så dumheter och fjanterier sysslar vi ofta med :P HAHA

Jaja...fast jag orkar bara lägga ut nån enstaka bild :D

1.Jag och Duva dummar som fan ..eller iallafall jag ! :D
2. Mitt öga...hade jäääääävligt trist där på slutet så jag tänkte att jag också skulle ta ett ÖGA foto :P
3. Jag hemma....typ i valet och kvalet ..

Jaja whatever...
kanske lägger ut dem andra vid ett senare tillfälle :P

HAHA, såg förresten en film dem filmat igår när vi var där på
party ! Jag var ju full ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH NÖÖÖÖÖÖÖÖNTING! :P
Diskuterade som fan med Janne och Tina tjatade på mig : "Kicki, ska jag gå hem?" "Men Kicki ska jag gå hem"
Och jag svarade: " MEN NÄ DET SKA DU INTE!" hahaha

Jaa,..fyfan vilken vacker syn det var ! Fan skämmigt att vara så där full :P
och snygg är man då inte ! :P HAHa
Äh skitsamma.
Man lever bara en gång :D

Nåjo...men att jag ska nog inte trötta ut er med mitt skitsnack..
ska nog ta och klä av mig och hoppa i säng!
Ensam igen....FY FAN !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha men fy fan!

2009-04-05 @ 05:55:37
Postat av: Kicki

HA HA ! :)

2009-04-05 @ 15:00:49
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-06 @ 11:47:58
Postat av: Kicki

?

2009-04-06 @ 13:15:30
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0