Ja nå hej...

sitter här och degar och det är fortfarande tomt i skallen.
väntar på att klockan ska slå fyra , då ska jag till mami <3 och äta mat !
Mammamat är det bästa!

Nånting som verkligen måste göras här hemma är att S T Ä D A !
Men tar jag inte och gör det själv så blir det aldrig av . . .
hoff..

Kikade precis ut.....öh jaha ?!?
Ska det bli vinter nu igen eller ? !? ? GAAAAhhaaaaaaaahhhAAHhhh!
Lika och acceptera att det aldrig kan bli "riktig" sommar här uppe...
Inte vår heller för den delen....
Idag är jag negativ. Bara så ni vet...

Jahaja, imorn är den nya tiden på sjukan.
SOV FAN INTE BORT DEN!
Hade behövt 38väckarklockor eller nåt....


Såja ! Måste ju bjuda på nån bild iallafall ! :P

Nu ringde mami....MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: nin

men de är ju bara april..

2009-04-26 @ 18:01:20
Postat av: Evelina

Häftig bild :D:D

2009-04-26 @ 21:19:40
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: Tina

Asså nu tycker jag det är VÄLDIGT dåligt med yppdateringar ;P

2009-04-27 @ 20:20:30
Postat av: Anonym

& med yppdateringar menar jag uppdateringar hehe

2009-04-27 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0