Inget att göra.

Därför kan man ju alltid fylla i en sån här :D höhöhöhöhö

  • Idag känner jag mig: T R Ö T T och lite småäcklad !
  • Idag har jag på mig: nå det vanliga, undisar, sockar, jeans, linne och huvis :D
  • Idag har jag ett sug efter: SNUS! Måste fan kila på domus och köpa ! ;)
  • Idag bär jag följande smycken: Nå mina två ringar, mina piercings och mitt korshalsband...
  • Idag lyssnar jag helst på: mig själv.
  • Idag stör jag mig på: folk som ljuger hela jävla tiden ! !!!!!!!
  • Idag längtar jag till: jag får sova ;)
  • Idag hade jag gärna: köpt ett par skor ;)
  • Idag blir jag glad av: ? ? ? Inte en susning!
  • Idag ser jag helst detta på tv: DH!
  • Idag är mitt hår: uppsatt ! ;)
  • Idag borde jag: sluta vara så jävla snäll, sluta vara så jävla naiv och lättlurad !
  • Idag besöks denna hemsida flitigt: blogg.se
  • Idag önskar jag: att mitt liv ordnar upp sig och att min bil nångång kommer hem!



  • Ja vad fan ska man hitta på ? Tänkte dra på Domus en sväng iaf...
    Jo fan...kolla in på Vero...kanske man hittar nåt ;)
    Inte för att jag tror det...men bara för att ha nåt att göra ;)
    Hihi..

    Återkommer...

    På återseende!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0