Inget att göra !

E och M har fan ännu inte kommit, jävla degisar !
Jag äter upp kakan och dricker upp kaffet snart ! HELT SJÄLV!
Jalla jalla ! ;)

Kika på detta klipp ;) Försöker få lille Tim att säga Kicki istället för Kocko :P
Men storebror den jäveln har fan fått honom att verkligen INTE säga Kicki.
Sen har han även fått Tim att kalla honom "Kungen". HAHA!



Egentligen borde jag dra en snark, men det är nog ingen idé, is då inte sitta uppe
hela natten igen. Det räcker nu !
Ska försöka hålla mig vaken till DH iaf..kanske kan kika den hos Tinko :P
Sen blir det då fan hemgång och snarkistime !

Fan att jag inte äger ett par slalomskidor, hade fan varit kul att hänga med
Anna och dem upp till Björkis ;)
Nog kan man ju hyra...men det is jag fan inte.. :P

Jajajajajajajaja..undra hur många onödiga inlägg jag hinner skriva
innan degisarna kommer ? ? ? ? ? :D

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du kan kolla den här, har fixat fikabröd ;P

2009-04-21 @ 19:54:02
Postat av: Nina

Söt unge.

Men du heter ju Kocko det sa jag ju för länge sen!

2009-04-21 @ 20:01:26
Postat av: Julia

hehe!!

fam va gött det var att höra din röst.. Är ju så sjuuuukt länge sen att jag hade glömt din dialekt.. Så jävla gajj ju! Fler sånna inlägg så gör du skåningen glad!! =)

2009-04-21 @ 20:05:16
URL: http://piluttalula.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tinko jag kommer så fort du svarar på msn ;)

Nina, ja just ja, det var ju du som kom på namnet , din jävel ! :)

och klart det kommer fler såna här inlägg Julia ;)hihi

2009-04-21 @ 20:29:31
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0