hönhönöhnöhönöhnö

Kan icket sova.
Jag oroar mig för lilla lillebror. Undra vad han gör ? ? ? Han skulle spara batteri, så
ringa kan jag inte:(
Hm...nu förstår jag hur jävla jobbigt mamma måste ha haft det när jag bodde hemma och var borta...
Jävla vara orolig 24/7! Inte undra på att man kanske får gråa hår !

Jag lär ju bli en riktig jävla hönsmamma jag.. . .
fan jag bryr mig alldeles för mkt om alla hela tiden också...
jag tänker fan sällan på mig själv ?
ÄNDRING. Nönting.
Måste ju nångång få tänka på sig själv ? eller ?

Man blir rätt djup så här på kvälls/natt/morgonkvisten....
Tror jag ska krypa under täcket , hitta en penna och lite papper och
svara på Tobbes brev ;)
Fan kul och brevväxla ;) HAHA!

Fan jag saknar min lilla kahbasnorrekompis! :( <3<3<3

Natti natt ! Sov gott !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0