Höhöhöhö

Vart och dragit nåra varv nåra timmar med Mimsan och Janne :)
Hade faktiskt jävla trevligt !
Tror Janne skämdes lite över oss, för vi höll på dumma oss som fan i bilen ;)
Dansa och göra skitfina moves och sånt där som egentligen är
standard när jag och Mimsan är ute iallafall :P

Här har ni lite pics :P

Mimsan <3


Tror Janne också smittades av våra dampryck! :P


Jag dÖmmAr öh nönting!

Jaja nå mer då ? Jag vet inte, jag är så jävla taggad inför imorn så dfet finns inte!
JAg känner mig glaaaaad!
Så jäääääääävla glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad! Vet inte varför?Fick
nå damp helt enkelt....
Jag ska ha så kul ihelgen och jag ska...ja jag vet inte vad jag ska!
Jag ska vara glad!
Kommer det nån h o r a och dummar sig så fine for me !
Jag räknar till tio och drar ! :) LÄTT!

Hoho ;)

Jaja nu ska jag äta en bit mat, sen ska sova med min nya kille Skräpis :)


Natti natt och sov gott !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

hehe snygga bilder :P

2009-04-10 @ 07:59:45
Postat av: Tina

Ditt sego...Nu har jag kollat datorn 711 ggr, inget nytt......



;)

2009-04-10 @ 18:05:11
Postat av: Kicki

jaja nu äre nytt ;)

2009-04-11 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0