Hohohoho

hittade ett gammalt videoklipp på mig och Gullis när vi är på storfyllan! :)
Jag har just ramlat ner från stolen och dragit med mig Gullis :P
Janne är svinsur för att vi är så fulla och håller på säger att han ska sparka oss ,,,,

Hoff...ja vi är då inga som spottar i glasen iaf ! :P



Haha ! ;)

Nåväl. . .ungen kom hem för ett tag sen. Utskällning fick han, men inte den han kommer få sen när han kommer hem ensam ! voivoi !

Nu ska jag kika runt lite, men jag återkommer ;)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va pinsama ni är

2009-04-21 @ 16:29:12
Postat av: Kicki

Fan vad pinsam du är som inte ens kan stava! :)

Du vet man har ett val. Du hade INTE behövt trycka på play :)

2009-04-21 @ 16:52:51
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: TIna

Humor på hög nivå! HAHAhahaha

2009-04-21 @ 18:21:12
Postat av: Kicki

Helt klart ! ;) Hhahahahahaa

2009-04-21 @ 18:31:02
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0