Hoff...

alltså jag orkar inte med sånt här skit.
vafan?!?
PAPPA KOM HEM SÅ JAG FÅR KOMMA OCH VARA I BYN NÅN MÅNAD ELLER TVÅ!!!!!!
Jag behöver komma bort från det här jävla stället...
Är man inte knäpp så blir man fan knäpp, och är man knäpp så blir man fan
knäppare ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

ALLA KÄNNER APAN , MEN APAN KÄNNER INGEN.

Typ...

Nåväl....
Haha ja jag vet inte ? fan kan man göra ? fan kan man säga ?
Mer än att.....jag är så jävla less på folket i den här äckliga stan !!!!! !
Flytta ???
JODÅ! HELT KLART!
Men det är ju inte bara dra....måste fixa lite saker innan...hade det varit lätt hade jag då inte varit
här...nehej! jag hade varit gone förlänge jävla sen!

Varför flyttade jag ens tillbaka till Kiruna ? ? ? ? ? ?


Så här sur plus lite till är jag just nu !
Ett äckel som fotat för länge sen....kikar ni riktigt noga kan man se en
liten bröstvårta också ! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

Ja , ska man skratta eller gråta ?
Vad tycker ni ?

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tinaaaa

Hoja Kickilainen, du är då jämt sååååå NAKEN ;P

2009-04-22 @ 22:19:29
Postat av: Kicki

Ja jag vet ! Jag är så omogen ! BAAAHHH DAAAAAAAAHH! ;)

2009-04-22 @ 22:53:44
Postat av: e

jaaa ett gott skratt förlänger ju livet tydligen så skratta de behöver du nog me tanke på alla hjärnblödningar du haft o kommer få ;P

2009-04-23 @ 09:59:52
Postat av: Kicki

Höhö :D

2009-04-23 @ 16:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0