Hej på er.

Idag har jag bara sovit.
Skönt att sova ibland.
Varit ensam nu i flera dar också. Grymt skönt.
Niklas har väl varit förbi en snabbis då och då....

Jahaja, imorn fredag ?
Besöka das hospital, två hela gånger till och med...sen ska
jag slinga håret på mami<3.
Sen ser man ju vad som sker....Yes.

Grymt tråkigt att det skulle bli så här.
Onödigt att bli ovänner för att folk inte kan hålla igen sina brödinkast.
Så länge man själv vet sanningen så . . .
Ja nå vi får väl se hur det blir...


Nu ska jag hoppa i säng igen.


Jag för snart tre år sen tror jag..
Jävla vilka boobs ! :P HAHA!

Nåväl.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver ganska ofta om din mamma :) ingen bild på henn?:) Najs du va på bilden bTW ; ); )

2009-04-23 @ 21:49:24
Postat av: Kicki

Ja mamma är ju mamma :) Världens bästa!

Tyvärr ingen bild...tror inte hon vill va med heller :P



:)

2009-04-23 @ 21:54:59
Postat av: THELIFEOFFANNY

JÄTTE FIN BLOGG :)



Hur länge har du bloggat? :)

2009-04-23 @ 22:00:22
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0