Hatar fortfarande rubriker !

Hm..varit runt och svamlat med Elisa ..
Fått lite småsaker, tack ! :)

Hmm...cafét (gamla fotoaffärn) som "var" här precis nedanför har nå utförsäljning eller vad det är...
jag såg en grymt snygg lampa !
som ska bli MIN !
Lätt ! En svart sak som ska hänga i mitt V-rum! :)

Yeps....jaa nå jag har svamlat med gardiner igen som vanligt...
jag har ju nå fel i skallen...börjar fan tro det själv nu också :D

Hmm Starre ! :P Ring mig ! :)
Jag har inga cash eller sms kvar på luren :D


Vilken tur att internet finns nu förtiden ! :P haha.

Och nej, jag tänker fortfarande inte gå omkring och fota..
känns ju töntigt...
ni får väl komma och hälsa på ? Sen när jag känner mig redo att
visa lyan för folk :P
JAg lider ju som sagt av nåt fel ! :P

Nåniin...blir inte så mkt andra bilder heller...har ju fullt upp hela tiden ju .. haha .

men ni kan ju kolla på den här så länge !
Detta var innan allt SPÅRADE.........:(

Jejejejejejejej...nu göra mer kaffe och försöka fixa´´
Nästa vecka får jag förhoppningsvis hyllan till v rummet iaf .......
menj jajaja
KAFFE NU!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

När du känner dej redo tänker jag invadera ditt hem, ta med Liam och lämna bebisbaciller haha ;P

2009-04-02 @ 16:17:24
Postat av: Kicki

Haha du är hjärtligt välkommen ! :)

Med båda pojkarna också för den delen ! (när jag är redo) HAHA

2009-04-02 @ 16:42:49
Postat av: Tina

Nåååå Leo tål ju inte pälsdjur, så kommer medans han är på dagis =)

2009-04-02 @ 17:55:13
Postat av: Kicki

Jahaaaaa va triist !

Ja men då får du och Liam komma iaf :) hehe

2009-04-02 @ 18:05:45
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tiiiiiiina

Precis ;)

2009-04-02 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0