HAHA !

Jag kan inte slita mig från datorn :P
Jag tänkte bara visa er en bild från min lilla lya...DEN ENDA BILDEN också ! :P
För det är det enda jag tycker är snyggt just nu.:D haha ja jag är mongo...but i like it !
Sen om jag ska vara ärlig så känns det lite små töntigt att gå omkring och fota och visa upp
det :D HAHA



Nåjo min bruna fondvägg med lite blomsaker och så en hylla med ljus på ! :)
och lite nedanför står min stora mysiga säng ! ! ! :D Men den syns inte...men det fattar ni ju .. haha hoff.
Grymt mysigt....hihihihihhohoho ..ja jag tycker då det iallafall !

Och nej det är inte snett ! Har bara fotat lite knasigt...och ett ljus verkar ha grova
problem.....höhö

JAJA.
Inte har jag hunnit i badet heller ! Voi fan . .. .
Jag har dummat mig med gardiner och gardinstänger...
Eh jå,,,

Äh skit i det här nu ..

Hoppas ni får en fin natt med underbara drömmar !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marro

Mysigt me ljus :)



Haha! Nu börjar du ju ge med dig, jag ser med spänning fram emot nästa bild på lyan! ;D

2009-04-01 @ 23:42:56
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha nee det blir bara den ! :)

2009-04-01 @ 23:45:05
Postat av: Evelina

Nåå, du måste ju visa mer bilder på nya lyan sen! Jag sitter bara hemma å skräpar å måste ha nåt att titta på!!

2009-04-02 @ 14:08:40
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Kicki

haha nee fan det vill jag inte :P

2009-04-02 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0