Grisbarn.

Känner mig som ett sånt just nu.
Käkat tårta , bulla och druckit kaffe, mätt nönting!
Och så mår jag lite illa....urk.

Fotade två pics iaf :P

Födelsedagsbarnet ! :)
<3


Vi två :P
<3

Ja mer än så har jag icket hunnit göra.
Jag tänkte vara duktig tidigare idag och hänga upp lite tavlor i mitt sovrum...
Tror ni att jag äger en hammare eller ?!?!?
Jo jag gjorde det en gång i tiden...men har man två bröder som jämt snor allt av en så...:P
VOIVOI!
Tur att dem är världens finaste bröder ÄNDÅ ! ;) <3<3<3

   
Storebror<3                            Lillebror<3

Jaja..jag vet inte...
Jag har varit helt tom i skallen dem senaste dagarna..
Jag sitter mest och glor ut i tomma intet...
Tänker och har mig.....

Jag tror jag ska ta en rök. Jo.
Jag kommer väl tillbaka om jag finner något intressant att dela med mig av.

På återseende kära vänner , icket vänner och annat löst folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0