GODMORGON!

Jag är vaken !
Klockan är 07.10!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har jag sovit många timmar ? ÖH NÄ!

Fick nån jävla städnoja mitt i allt....störd som man är ja.
Blä...jag tycker det är skitigt och äckligt överallt !
Vet inte varför...säkert är det inte ens det !
och så tycker jag att det luktar anus också !
Men det gör det inte heller...men det är ju nåt stort fel på mig hur som helst !



Men tydligen är jag inte den enda om att vara vaken :P
Besöksloggen ligger ju inte direkt på noll....höhöhöhö

Jag sitter och lyssnar radio just nu också....vadå pensionärsvarning ?!? :D

Snart ska jag byta gardiner också ! :P

Nä hojja det här börjar gå utför ! :D HAHA.
Jag återkommer!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Men hoja! Jag hade då lätt velat sova hela dan haha

Knäppis! ;)

2009-04-06 @ 07:56:53
Postat av: Kicki

Haha jo jag med :D

Men jag fick nå damp helt plötsligt och kunde inte sova :D haha

2009-04-06 @ 08:09:53
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tina

Nå du kan ju ta en stödvila på dan :)

Själv ska man ju jobba :/ Ska fan lägga mej nio ikväll! Banne mej!

2009-04-06 @ 08:19:06
Postat av: Kicki

Får göra det :)

Naaw, tänk på att du tjänar cash iaf ! ;)

2009-04-06 @ 08:23:31
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0