Godermorgon!

"Jag är typ snyggast i världen ! Asså baaahh guuuu! Alla är avundsjuka på mitt liv !
Jag har typ sönderblekt håååååååååååååååårrr !
Jag är så jävla snygg och ni är bara avundsjuka! När ni säger att jag är ful så är ni bara avundsjuka och
vill se ut som mig"


Haha, hur fan kan en sån blogg bli Sveriges mest lästa ? ? ?
Antar att jag lär få skit för detta men vem fan bryr sig ?

Och jodå, det är ju frivilligt att läsa....men man är ju bara tvungen att klicka sig in när
den här såkallade kända bloggerskan ligger trea på "innelistan".
Haha och JODÅ HELT KLART, inte fan hade jag heller tackat nej till att få tjäna pengar på bloggen och få shoppa hur
mkt jag vill till överdrivna priser osv osv osv...

Men vafan ? Man kan väl göra nåt seriöst utav det iallafall ?
Okej....den här tjejen/flickan är iofs bara 14bast, man kan väl inte kräva så jävla mkt....
och nej jag tänkte inte att hon skulle bli nån jävla B-Bella heller...
Hon har ju glömt bort att hon bara är 18år och att man faktiskt inte behöver stressa sönder sitt liv
genom att vara så jävla vuxen !

Nä hoff...nu blev jag fan irriterad :P Ska sätta på kaffe ;)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

vad heter bloggen? måste också in och kika :)

2009-04-14 @ 16:18:51
Postat av: Kicki

Nå gå in på blogg.se , där finns hon på tredje plats på listan.

2009-04-14 @ 19:24:59
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch så äckligt patetiskt med sånna där :)

2009-04-15 @ 00:21:06
Postat av: Kicki

Japp :) men det har ju gjort henne "känd" tydligen.

HAHAHAHAHA. :D

2009-04-15 @ 00:44:14
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0