Godafton!

Nyss kommit hem :) Varit med min älskade Mims ute på några varv :P
Jag mår bra den lilla stund vi är tillsammans :) och så blir jag så glad för
hon ...ja jag vet inte Mimmi. Du gör mig glad.
Du får mig att känna att jag faktiskt betyder något, att jag är något.
Tack Mimmi för att du finns ! <3 Jag finns alltid här  för dig, och jag älskar dig.


Även hunnit vara med Gullis.
Hur fan hade mitt liv sett ut, utan dig ?
Du kom in i mitt liv, exakt den tidpunkt då jag behövde någon som stöttade mig, som lyssnade och var där för mig.
Du fanns och du finns fortfarande här för mig.
Jag finns alltid här även för dig.
Du är min ledstjärna ! Mitt ljus i mörkret.
Jag älskar dig ! <3



Och vad hade jag gjort utan er andra också ?
Anki, Tinko, Eve, Peka, Nina....nog för att vi inte umgås så mkt mer....men iallafall! <3
Massa kärlek!<3<3<3


Tänkte att jag skulle upplysa er om detta!
Bara så ni vet ! :)

Tack även till alla i min familj! <3<3<3


Förresten så har jag smygfotat en bild idag när vi satt på Brända :P
Två tanter som möttes. Först kom den ena med spark, sen kom den andra.
Dem "parkerade" bredvid varanda.......OCH LÅSTE IHOP SPARKARNA! :P HAHAHAHAHA
Fan va söta !
Check it out!

Yeaaah !

Nåväl...nu äta mat. HAHA.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0