God morgon/kväll???

Ja inte fan vet jag.
Jag är då vaken iallafall, men ska väl sova jag med.
Varit med Gullis innan jobbet ;)Alltid
trevligt med min Gullis <3
Sen har jag bara glidit bil och varit allmänt mongolid :D

Elin och Erik hakade på en sväng, sen bjöd dem på nattmacka :)
Det var smarrigt! :P
Sen bestämde jag och Erik att vi ska vara fulla om två veckor.
Stackarn har inte varit på lyset på länge :P
Nåjo...

Sen plockade jag upp lillebror och Toffe och vi gled omkring och dummade oss ett tag.

Skönt nönting att vara nykter, så mkt mer värt! Helt klart ! :P

Jag vet inte men jag har känt mig konstig nu i flera dar...
blodtrycksfall titt som tätt och så är jag likblek i ansiktet 24/7...
Äh...det går väl över......

Nåväl...nu ska jag sluta snacka skit och dra mig mot sängs !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0