Försökte sova,...

men jag lyckades inte..eller jo kanske en så där tio min:P
Väntar på att min slav ska komma med matvaror.
Då ska jag laga till en krämig middag ! :)
Fy fan det ska ju bli en sjuhelvetes middag !

HAHAHA skoja. Men den ska bli krämig som fan ! :)

Öhm....innan jag skulle vila var min stora säng ockuperad av dessa degisar :

Degis1, Degis2 och Degis3 :)
Men dem fick fan lyfta på arslena och dra :D

 

Degis3 fick dock stanna kvar ;)
Han vet dessutom var man ska stoppa tassarna ! :) HAHAHA
Det ni!

Öhm mer då ?
Varit på staden en sväng med Tinko och fixat biffen inför allt ;)
Mimsan var förbi och lånade lite skojterdojjor....eller ja, vinterskor iaf :P HAHA

jag vill också till en STUGA! eller till byn ! JAG VILL BORT HÄRIFRÅN !

buhuuuu..

D E L E T E D

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0