Batterierna till musen....

håller på att ta slut !
Det blir ju panik som fan snart :P
Och näää...jag har ingen vanlig med sladd...det är fan illa...
måste skaffa :D höhö

ja nå sitter här mätt som fan !
Ätit chokladkaka med Tinko <3
Kan ju meddela att den var jävligt krämig ! Gott som fan ! Lite småilla mår jag nu
men det är sånt som går över :)

Snott bilden har jag också gjort. :D



Alltså, för att klargöra en sak. Nu i mina senaste inlägg när jag svamlat om
dagens outfit och grejer.....det är absolut inget personligt mot någon.
Bara en grej vi kom på att göra för skojs skull :) Det är ju så många som gör sånt....
Dock är ju inte vi speciellt seriösa :P

Så nog om det.

Nu tänker jag nog dra mig en snark så man orkar upp imorn.

God natt sov gott !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Gissa vad jag tryckt till frukost ? ;P

2009-04-15 @ 07:15:46
Postat av: Kicki

Var det gott ? ;)

2009-04-15 @ 11:37:20
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0