Bäst du sätter dig !

Öh nönting.

Var på Domus och köpte snus, kikade även in på Vero och på lindex men inget utav värde :P
Eller jo det fanns en massa saker på Vero...men palla , köper man nåt har ju alla likadana sen
ändå...eller nåt.
Var in på Kicks, tänkte köpa en parfym, men näää, jag har jävla blivit snål på senaste tiden :D HAHA!

Klarar mig fint på det jag har :) Ja just nu iallafall...

Öhm ? Sitter och käkar middan från igår, fett gött lixåååååååm! :P
Nä men att, fan det var helt okej, måste göras om fler gånger ;)

Måste väl sätta på bryggaren ....E och M skulle komma förbi och våldgästa ...


Världens bästa storebror och jag ! <3<3<3

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0