Åhååhåhåhshködhb

Nyss kommit hem från Tinko :)
Vi har suttit och kollat lite tv, tryckt i oss godsaker och sånt ;)
Sen satte vi oss vid datorn och kikade runt lite, kollade genom alla mina blogginlägg och kommentarer :P
Nog har vi fått skratta :P
HöHö.

Har hunnit trycka i mig mat nu också :P Plus en jävla mackjävel ! :D
Vafan är det här ? Hungrig som en jävla kahbabavv !
och mjölk!
Mjölk är fan det bästa ! Näst efter kaffe då ! Men man har ju mjölk i kaffet så
det är väl delad plats där då ...

Och vem fan bryr sig om det då ?
Höööööööööjjjj...jag är som jag är ibland :D

Hoff nog är ju jag också lite patetisk ? Skrivit om den där x hela tiden ?
Precis som om det ...äh skit samma...hhahah ja nog var det kul ändå att läsa.
Tänk att man kan bli så löjlig pga att man gillar en kille lite ? HERREGUD!


Ja nå...hoppas min tur när det gäller kärlek vänder snart,
jag kanske nästa gång till och med kan skriva ut ett namn och kunna säga att denne är seriös ! :)
Och publicera massa söta foton på honom ! :P HAHAHA
Ja drömma går ju ;)

JAG är lite retarded...men det gör inget ;)
Nu ska jag hoppa i säng !

Natti natt , sov gott, från oss ! :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0