Åh gud..

sovit som en gris. Jävligt skönt om inte annat.
Jag börjar få lite småpanik över hur det ser ut just nu här hemma...HOFF.
Nån som vill bli min personliga assistent ?
Typ komma och städa. ? ? Hade vart schysst.

Märks att man blivit OLD. Kroppen och själen tar ju stryk öööööööh nönting av att
festa två dar i rad.
Känns som att jag har mer bakis idag än igår ?
Jaa....nå jag sa ju också att jag skulle dra en påskfylla ....

Och det gjorde jag också !
nästa påsk, ska jag då se till att jag är hos papi.

Nää..en rök på detta....göra lite kaffe...fundera vidare på livets alla hinder..
fundera på varför allt jämt är så knasigt ? ? ?

STÄDNING på schemat !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0