Söndag=Bakis

Eh jo, det kan man lugnt säga. Haha.
Blev liten fest hemma hos pappa igår. Jag, pappa ,Elisa och Micke.
Slutade med att jag sov på köksgolvet :P
Inte lätt alla gånger. Haha.

Mer då?
Sovit på hotell onsdag till torsdag i Umeå. Frukosten var ju god nönting !
Var där med Elisas lille son Tim som skulle till neurologen och kika huvudet. Jå.
Sen jävla lång biltur hem till pappa. Det var jobbigt. Hoff. Hatar att köra bil i mörker,
iallafall efter landsväg.

Imorgon ska jag på förhör också, ja det är inte lätt att bli anmäld för misshandel, på en kille
dessutom! Ja fyfan vilken tönt.
Journalen hade också kommit så den tar jag med mig och gör en motanmälan :) Du vet man kan faktiskt
ta upp målet igen :) Inte är det över det här inte.

Nåväl...onsdag blir det Gällivare, torsdag operation. Får se då hur den går. Förhoppningsvis bra :)
Alkisarna skulle väl komma förbi dit också till helgen :P HAHA.

Jaja....har inte så jävla mkt mer att säga tror jag.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0