Måndag igen.

Ja då var det måndag igen. En helt vanlig dag. Varit och tagit blodrov  inför operationen.
För er som undrar så läggs jag in nu den 17e och opereras den 18e . I Gällivare.
Redan folk som ska komma och hälsa på :) Hehe. Känns bra att det finns folk som bryr sig:) <3

Fest helgen igen. Riktigt roligt har jag faktiskt haft, förutom att man jämt måste se ansikten man inte vill se, och att folk jämt måste dumma sig. Men men ... så kan det gå :P  Åkte lite bil i lördags. Fullproppad bil, tror jag satt på bara min ena skinka!Efterhand minskade antalet och vi bytte till Emils bil. Ja, vi har ju varit fulla nönting! Och kul har vi haft ! :) Oohja!

Nå nu sitter man hos mamma och väntar på käk. Vilken tur att man kan komma hem till mamma och äta, slipper man laga mat själv. ...

Jaja. Din jävla rauka du också! Töntig nönting! HAHAhahahahahahahaha

Lätt less . .

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0