I´m in pain!

Och så har jag förjävla TRÅKIGT!!
. Jag orkar fan inte hålla på
med alla dem där jäkla kodmallarna och skitsakerna nu,
gör det nån annan gång...
NÅ NOG OM DET!

När man har tråkigt snor man även listor från folks bloggar,
och det har jag gjort...Kika nedan vettja! Om du nu finner det intressant !

HAR DU
Ett förhållande: Nej 
En bästa vän:
Klart jag har, men inte bara en! :)
Haft ett seriöst förhållande: Jodå.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha nä det tror jag väl inte ?!? :P
Blivit kär vid första ögonkastet: Njää fan, inte kär kanske. Men intresserad.
Fått ditt hjärta krossat: Men jaaaaaa , ett antal gånger tyvärr.
Skrikit åt en lärare: Eh jo! Ett antal gånger :D
Kysst någon och sedan ångrat dig: Jo tyvärr har man ju den erfarenheten också.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Joråå....säkert hundra miljoner gånger när man var fjortis ;)
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nå NÄ!
Snusat: Yes !

DAGENS
Klädsel: Jeans och tröja.
Smink: Mascara, ögonbrynspenna och kajal.
Frisyr:  ingen frisyr idag, har haft mössa:)
Låt: Reason to cry med Takida. Tror jag ?
Vill ha: En jävla massa !
Sjuka: Nå ingen sjuka, förutom min ryggvärk.
Drog: Oj, kaffe och cigg !
Saknad: Efter min fina bil.....
Köpt: inte ett skit..
Godis: äter fan aldrig godis...
Attityd: Jävligt tuff ! :D HAHA nä men har haft nå damphumör idag.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: BÄST DU SÄTTER DIG : JONSSON! ! ! !HAHA

FÖRSTA
Bästa kompis: ? ? ?
Bil: VW Vento-94
Kärlek: Riktiga kärlek? Nå Johan såklart !
Husdjur: Min katt Snoozie. Som jag fick när jag var 18. Det ni! Inga husdjur när jag var liten inte!
Semester: I pappas pung, men inte fan vet jag ? Hoff.
Jobb: HAHA, tro det eller ej men som konfaledare åt Kyrkan:D
Köpta skiva:  Säkert SmurfHits eller nåt, inte vet jag :P haha
Riktiga kärlek: Jaha där kom den....Nå Johan.
Piercing: Öronen.
Konsert: ÖH`??
Fylla : Med kusin Marro , när jag var 13 lr 14 tror jag :P

SENASTE
Personen som smsade dig: Janne
Personen som du kramade: Mamma
Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Janne
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Mamma och Gulla .
Alkoholdrycken: Sprit :D
Bilfärd: Ikväll.....
Filmen du såg: hmmm länge sen jag kollade film ju! Men BeeMovie! HAHAHAHAH
Gången du åt: nå nyss blir det snart, för ska trycka i mig något typ nu...

SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: På fyllan säkert.
Våga hoppa bungyjump: Samma som ovan.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Men självfallet !
Kalla dig själv lycklig: Njaaeee...vette fan alltså.
Hellre ta bilden än vara med på den: Helst ta den. Men på fyllan är man ju en linslus! :D
Kunna gråta över en kille: Har redan gjort det, så NEJ det skulle jag aldrig mer göra igen.
Kunna gråta över en tjej: ÖH ? ?
Ljuga för någon: Att dra en vit lögn är inte någon större fara....
Kunna springa 50mil: Nä palla ! Tar bilen :)

VAD
Gör du just nu:
Skriver....eh jo.
Ska du göra imorgon: Ingen aning, dricka kaffe med Tobbe och Janne iallafall :) <3
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det löser sig !
Har du med dig in på bion: Mig själv.
Är det för väder hos dig just nu: Kallt som fan
Vad är det första du tittar på hos det motsatta könet: Ögonen och kanske bakdelen...det är ju en fördel om den är söt;)
Skulle du göra om du vann på lotto: Flytta!!! Betala av mina och min familjs skulder..samt köpa en massa prylar jag alltid drömt om! Och skulle jag vinna sådär mkt så jag ALDRIG mer behöver jobba skulle jag självklart skänka lite till välgörenhet också :) Jag har ett hjärta jag med :)

FRÅGOR
Är du blyg inför det motsatta könet:
HAHA men nä ! :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 23 nu på nyårsafton! ;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Iche det....
Använder du huvtröjor: För det mesta.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja det vill jag....
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Med det motsatta, helt klart!

VAL
Solnedgång eller soluppgång:
Soluppgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 0
Sova på sida, mage eller rygg: Sida....
Kramar eller kyssar: Kyssar

ANTINGEN ELLER

Tillsammans/Singel: Singel, ja just nu iallafall.

Blond/Brunett:
Brunett
Hemmakväll/Fest: Fest....

SANNINGAR
Har du någonsin varit kär: Men ja !
Tycker du om någon just nu: Klart jag tycker om nån! Jag tycker om en jävla massa människor !




HOFF....jaja det här var fan inte heller kul !

Nu ska jag göra annat....typ sova.
Och lösa sudoku. Jag är beroende!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0