Goddagens!

Blir förmodligen mitt sista blogginlägg för ett tag.
Åker in till Gällivare imorn och blir inlagd så.
Nervöst nönting.

Varit på stan idag och fikat med mina fina flickor Anki och Mimmi:)
Kul att äntligen få träffas igen och snacka massa bajs! :)
Var och drack kaffe med Gulla också för den delen :P

Jaja, även kul att höra när mytomanerna varit framme igen och
ljugit ihop historier :P
Hoff, nog är det synd om er ändå.
Vilken tur att ni funnit varandra :) HAHAHAHAHAHAHA.
Såja. Har fått nog av er, så jag ska inte använda min
energi på er mer iallafall.
Ja fram tills rättegången då :P HAHAHAHA.

Nåväl...några bilder från idag tänkte jag lägga upp :D


AnkiPanki :) <3


Jag&Mims :) <3


Vi igen :P

och grattis Anki till att du klarade uppkörningen!:):):):)

Jaja... nu ska jag försöka packa och sånt tråkigt..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0