Dagens "snorungar"!

Ett snabbt inlägg bara...

När jag var ung, eller ja det är jag väl ännu.
Men när jag var yngre, då hade jag STOR respekt för dem äldre.
Har jag även idag.

Men vafan är det för fel på dagens jävla snorungar????!?????
Uppkäftiga och sen deras attityd?!? Nä fy bubblan!
Jag vågade inte ens va uppkäftig mot de äldre...
Men dagens...ja herregud. Det är ju förfan sjukt!

Såja....

HA RESPEKT FÖR DEM ÄLDRE! Och behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Kaxig attityd och uppkäftighet går inte hem!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: eve

Kom å lär Elias det innan han blir en kaxig skitunge! Eller så håller jag honom inlåst tills han är vuxen och ska flytta hemifrån..

2008-10-28 @ 14:53:43
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det kan jag väl göra :D

2008-11-04 @ 03:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0