Jag svek mig själv.

Ja det gjorde jag.
Jag lovade mig själv att inte dricka något med alkohol i denna helg.
Men likförbannat blev det så iallafall.
Fest hos Jonna. Var väl trevligt tills alla började slåss.
Och så gick man emellan också och fick smaka på jyrgen själv.
Så kan det gå.

Och du också. Sök hjälp förfan.
Du är ju sjuk i huvudet. Spöar dina kompisar och hotar sitt eget kött och blod ?
Då har det fan gått för långt....!
Nå men det är bara komma knäcka ryggen.....PROVA!

Ja det kan inte va lätt.
Sitter här hos snorkisarna, dem sover.
Jag har panik. Vill hem. Ehhh ja.
och du sen också, lär dig och tygla ditt humör du med.
Annars är du söt :)

Jaja nå mer då ?Jag vet inte..den 27e ska vi till dollarstore iallafall :)
Ska bli kul. Ja där måste vi fattiga och sjukskrivna handla för vi har inte råd att
handla någon annanstans...höhöhöh.

Ska försöka väcka barnen.
JAG VILL JU HA MAT !


Förresten så har jag beställt skor igen :) Lägger väl in nån bild senare...öh eller nåt.
Skor är det bästa.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0