Hej på er...

Tänkte vara seriös för engångskull , men jag is inte.
Datorn är förjävla seg.
Vänt på dygnet igen.
Otroligt jävla jobbigt.

Jag tror jag måste bege mig till en läkare och undersöka min mage.
Dricker kopiösa mängder med kaffe varje dag, det är nog inte så bra...tror jag.
Svider nönting.

Nå annars då ?
Jag vet inte...glidit runt, varit allmänt störd och trög och sådär, som är vanligt i min vardag.
Hm...
Till helgen då ? Jag vet inte. Jag vill till pappa. Bort från denna stad.
Jag är så less så less.
Stockholm hade varit fint igen...Blir nog en resa dit snart.
Där finner jag ro. För en stund iallafall.

Nåväl..nu ska jag dra en femma.

På återseende kära vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0