Hallå där ute!

För det första, Kicks var ju en bra idé , tack för tipset ! :)

För det andra vill jag skänka en tanke till familjen som förlorade sin son i en bilolycka igår natt samt till
alla hans vänner och alla andra som stod honom nära.....livet är verkligen orättvist ibland.
Så ung och allt....

Sitter nu hos Starboy, ska låna bilen igen och glida lite.
Vilken tur att man är bortskämd med en massa underbara vänner ! <3<3<3

Öh ? Lite sent påtänkt att dra tillbaka en anmälan nu ? Det blir rättegång.
Inte kan du ju skita i att komma till rättegången, som du sa. Du måste.
Och jag tänker då absolut inte ta tillbaka min anmälan.
Har man börjat beté sig mot mig så ger jag dubbelt tillbaka...
Ingen nåd.
Man får skylla sig själv helt enkelt.

nåväl....kollade insider i onsdags..öh ?
det är ju sjukt! Hur fan kan man ha sex med djur ?
Hur fungerar folks hjärnor egentligen ?

Jaja, starre har bjudit på korvstroganoff och ris, himla gott! :)

Nu ska jag ut i vintervädret och köra lite bil :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: s

varsego =)

2008-11-25 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0