HAHAHAHAHAH!

Ja...var fan ska man börja ?
HAHA!
nåväl var på polishuset i torsdags och läste förhörsprotokollen...
Nu får du förfan ta och ge dig !
DU som gjort slut med mig?????!???
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH
Jag förstår som inte hur du har fått det till att det är du ?
Är du sjuk på nå sätt ? eller vad är det för fel på dig?
Mytomani och kleptomani vet jag ju redan att du lider av.Men nåt mer måste det ju vara.

Vittnesmålen från er var ju i princip ren och skär lögn.
Enda som stämde var att jag slagit dig på käften.
Jaja. Nå jag orkar inge mer....jag kommer få mitt straff , lite böter gör ingenting.
Kan ju säga att det var värt det iallafall.
Det sa jag även till polisen.

Jaja nå mer då ?
Var ut i helgen.
Fredag med Janne och Gulla på Ferrum.
Haade faktiskt kul till sisådär kvarti tre då ett mongo fick mig utkastad :P HAHA.
Inte för fylla, utan för aggressivitet. Oh lord. Sällan.
Lördag Laguna , då även med Janne och Gulla.
Sen hakade jag på Emil och gänget.
OCh så slutade kvällen med Janne och Tobbe på åkerisch :)

Nåväl...ska försöka sova eller nåt.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0