Fredag.

Sitter hemma hos mamma. Har käkat lite. Mammamat är ju den bästa.
Ikväll och ihelg är det nyktert som gäller.
Istället är jag chaufför.
Mkt roligare att vara nykter. Och trevligare dan efter sedan.

Hm..Jag trodde inte att just du av alla människor skulle börja kommentera i min blogg...
Det är ju inte som att du heller är helt felfri om man säger så.

Nåväl. Skitsamma. Alla har ju olika synpunkter om livet och vice versa.

Mer då ?
Vet inte så mkt mer.
Sovit dåligt som vanligt.
Saknat mina skor.
Saknat min bil.
Eller jag kanske ska säga saknar.
Men snart kommer min bil att äntra denna stads gator. Det ska bli najs.

Har inget vettigt att skriva..så det är väl lika att sluta.

Kul att du tittade in !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0