Cellprovskontroll.

Tack, till dig som skrev den fina kommentaren till inlägget "Sömnlös"! Den behövde jag :)

Ja, tydligen har man blivit så gammal så man får tid för cellprovskontroll också.
Men tycker faktiskt att det är bra.
Mamma har ju haft livmodercancer, så det är nog bra om jag går på den där kontrollen,
och så har jag ju själv haft cystor på äggstockarna...

Intressant att veta va ? ? HÖHÖ

Mer då ?
Har sovit bort halva/hela? dagen...vaknade vid två när Gulla ringde.
Jag förstår inte varför jag inte kan sova fast jag är jättetrött??Alltså på nätterna.
Äh...nog mkt som spelar in..men det skiter vi i nu.

Varit hos Starboy och  druckit kaffe, ska väl dit igen här snart.
Ska chaffa åt honom och hans polare :)
Det är ju faktiskt lillördag så dem ska på krogen.

Jag är en riktig gammal mommo tror jag?
Jag älskar att sticka och göra handarbeten! HAHA. Just nu håller jag på sticka sockar åt                           
Ankis lilla hund :)
Sen hade jag tänkt  köpa lite nya stickor och sticka vantar..dem är bra att ha.
För jag lyckas jämt tappa bort mina överallt... :P Sen kanske nån annan också vill ha ? ? :)
ÖH:...Sen mina vänner ska jag införskaffa mig en symaskin också :)                                                          
Fan svinkul att sy ju! :)


Tantvarning på detta inlägg?

JA.
But hey?!? Who cares?                                                                                                     

Nåväl..sticka lite till....
Men som alltid....

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0