Tankar som gnager.

Kan ju kanske börja med att
säga att jag vanligtvis inte brukar använda så hemska och groteska ord,
men nu dem senaste månaderna har jag inte känt mig så himla glad och lycklig.
Jag går bara omkring och är arg.
Arg för att jag tänker så mycket.
Arg för att det alltid går bra för alla andra. (Utom för mig) (Lite tycka synd om, men vem f*n bryr sig?Ibland får man..)
Arg för att jag aldrig finner någon att älska.
Arg för att...ja..det är en massa.

Ledsen är jag också. Men det är skitsamma.
Lyckan kommer väl när jag är gammal och rynkig och är på väg att kolavippa.


Jag tänker och tänker och tänker och tänker..
Ja, jag kan inte ens sova längre.
Även fast jag är trött.
Somnade vid elva igår och vaknade vid ett...Varit vaken sen dess.

Legat och tänkt på saker hade kunnat vara...Om man inte hade varit så ung och naiv,
kanske jag också hade haft en egen familj att älska nu. . .
varför träffades vi inte när vi var äldre ?
Tiden med dig...ja då var jag lycklig.
Jaa...
nästan fem år sen......

JAJA.
Kolla in skorna jag beställt och som nu finns på mina fötter när jag går utomhus ! I Love Them!


Yeps..

Jaja..
Cellprovskontrollen gick bra. Inte så farligt. Men ändå jobbigt att behöva visa sitt könsorgan.
Varför var man tvungen att väga sig förresten?

Jahaja..och ni är väl glada och nöjda nu va ?
För Er som inte vet...

Den 13 januari 2009 klockan 10.00 i tingshuset här i Kiruna har jag rättegång.
För Er som heller inte vet varför...
Jag är åtalad för misshandel på en kille...Ni vet en sån där med snopp..
( Jo det är patetiskt )

Det är konstigt att man får misshandla mig. Dessutom som kille. Killar är ju oftast starkare än tjejer....
Men min rätt kommer nog också komma så småningom.
Allt kan ju inte ske på en gång.

Det var det...kolla vad jag fotat idag...det är ju tydligen populärt och inne och hålla på fota sig själv så det har jag gjort !!!



och den här bilden tog jag en dag då jag
var riktigt uttråkad och osminkad. ENJOY!


Nåväl...

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så synd om dig gumman!

2008-12-03 @ 07:44:11
Postat av: Anonym

Tillslut hittar man sin lycka :) Kanske inte idag och inte imorgon.. och man kanske inte får det man har önskat,Men man kanske blir lycklig av nått annat:)

2008-12-03 @ 16:48:49
Postat av: Kicki

Jodå det kommer väl :)

2008-12-03 @ 18:25:24
Postat av: Cilla

Ja undrar också varför man måste väga sig hela tiden! Irriterande..

2008-12-03 @ 19:45:24
Postat av: Elly

Fin bild på dej :) sanningen hinner alltid i kapp en så nog får han sitt.

2008-12-05 @ 16:56:31
Postat av: Kicki

tack ! :)

2008-12-07 @ 09:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0