Stockholm


Jag plankar i Sthlm :D

Jo, jag har funderat och funderat...

Jag gör ingen nytta av att vara kvar här i Kiruna.
Måste dock stanna tills rättegången är över osv osv...

Men sen ?
Funderar på att utbilda mig till byggmålare eller nånting.
Finns gratis utbildning i övertorneå...kanske inte världens bästa plats.
Men det är ju som sagt bara en utbildning...
Efter den kan man ju sticka...

Mina möjligheter till en bättre framtid finns inte i Kiruna, utan någon
annanstans. Exempelvis i Sthlm.
Skulle jag dra dit har jag iallafall boende. För ett tag.

Ja nå man ser vad som sker.
Helst av allt hade jag velat stanna kvar nu när jag åker...
Men det går ju inte...tyvärr...

öhh nönting...

Nu blev man sentimental också,,,

På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0