Slänger väl in ett till.

Inlägg.

jag har så förbannat lite att göra!
Har tillochmed fotat mig själv.
För jag är så jävla snygg !
Eller inte.
Men jag tänkte att ni sääääääkert vill
se hur jag ser ut med min sov mask och
gammalt utkletat smink osv osv.
Håret är inte kammat heller !
Och ja, jag är en lorjus som inte har orkat duscha efter
gårdagens fest ! :P
Men hey who cares?!?

Sexigt va ? HAHAHAHAHAHAH

Folk gillar ju tydligen bilder så slänger in en till på mig och TarZan :D
Oxå med min snygga sovmask!


Och här har ni SnooZie som sitter på köksbordet.
Pryd som fan!

Hon ser väl typ Gud eller nåt... inte fan vet jag .

jaha och mer då ?
ÖH. jag och mami går omkring och skrattar åt allt.
Provade även hennes klackisar i storlek 42eller 43 inte vet jag.
Men stora som fasen var dem iallafall ! !
Sexigt nönting var det !

Jaja. Finner ni något intressant måntro? :D

SNART STOCKHOLM! :)

Kommer förmodligen inte uppdatera bloggen på länge....
Men gråt inga tårar jag kommer ju tillbaka snart !
MOhahahahahahahahah !

Nä slutsvamlat.

På återseende loosers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0