L E S S ! ! !

Men ja !
Vafan ska man ens hålla på tönta sig och fira jul?
Hatar julen och dess jävla innebörd...(om den nu ens har det??) HOFF.

Nåväl..
Varit utgång ihelgen.
Vafan är det för fel på folk egentligen?
Vågar bara öppna sin ruttna käft om dem har nån som backup?
HAHA. Så jävla töntiiiiiigt!
Inte då rädd för fem blanka jävla ören ! !
HAHAHAHAHAHAH.

Ja kan fan inte va lätt.
På lördag var det också fest. Samma jävla sak igen.
Fel av folk och lämna en i fred ? !? !?
guuud....och folk som ska låtsas va så jävla vuxna ?!?

PAAhhh!! Vuxna i mitt jävla ass !

Bokat flygbiljett iaf.
SKÖNT! Komma bort från den här jävla kukstan!

Och du också ? vafan lider du också av ?
Det går inte att ljuga för mig.
Och dina tårar får mig inte att ändra mig.
Glöm bort mig, glöm att du ens känt mig.
Mig ljuger man fan inte för!

Nåniin!

På återseende suckers ! ! !

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså du beter dig som en fjortis.

Orka bråka med allt och alla.



Det är bara ett tecken på att du inte har/haft ett bra liv! Och det vet vi alla att det är sant.

Du är bara för SORLIG.

2008-12-22 @ 21:54:26
Postat av: Kicki

HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

undra vem som är 14 egentligen?:)

avundsjuk för att jag har och alltid kommer ha det bättre än du????

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

stå för vem du är nästa gång vettja:)

2008-12-22 @ 22:30:06
Postat av: Anonym

Inte hälften så sorlig som någon som ödslar energi på att kommentera skit om någon man inte tycker om (uppenbarligen).

2008-12-23 @ 00:58:54
Postat av: Kicki

:)

2008-12-23 @ 01:13:21
Postat av: Anonym

Haha..

Jag bara visste att de där skulle komma " stå för vem du är nästa gång "



Har det bättre än jag? Nog vet jag att ditt liv suger. Det kanske är på bättrings vägen.. Det är ju bra .

Tycker synd om dig som inte haft det lätt!

Sup bort livet bara, gör det.

Och bråka med fjortisar det är ju din hobby.



våldt/tjaffs är för sådana som inte kan tänka och föra en normal konversation.

DU VET ATT DET HÄR STÄMMER KICKI.

så lägg ner..

du måste bara inse det!

2008-12-23 @ 21:38:57
Postat av: Anonym

Och jag tycker visst om dig, eller tycker om och tycker om.

Det är dig bollen är hos

2008-12-23 @ 21:39:41
Postat av: Kicki

Men lilla gumman.

Ta tag i ditt egna liv innan du dömer mitt.

Har du levt mitt liv eller ?

Nå nej. Så håll enbart igen det där brödinkastet.

Bråka med fjortisar ? Vilka då ? :P

Nej du. Jag har annat för mig.





Haha och vadå våld/tjaffs?

Tänk efter där för en stund och fundera på vad du själv gör...



Mitt inlägg måste ha svidit en aning när du

bara var tvuuuuuungen att lämna nån dum kommentar :D

2008-12-23 @ 23:00:19
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-23 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0