Kaffe på kvällskvisten.



Jodå!
Jag älskar kaffe och vet inte om jag hade klarat mig utan det heller!
Dricker stora mängder varje dag.
Det behövs för att jag ska fungera som människa, eller ja, människa
var väl att ta i, men fungera iallafall.

Varit på Kina och ätit med Erik idag.
Sen har vi töntat oss på stan och sen
töntade vi oss vidare till min advokat.

Advokaten skrattade lite och tyckte att detta borde ha stannat vid böter.
Precis som alla andra.
Fick kopior på förhören också.
Hur fan kan man sitta och ljuga och berätta två olika historier ?

Jag menar, det kommer att stå på papper eller det står redan på papper ,
och det kommer se jävla dumt
ut på rättegången.
Jaja, inte min huvudvärk.

Bara detta är över nångång så man slipper det här jävla tramset!
Rena rama jävla tönteriet ! ! ! ! ! ! ! Hoff.

Påtår...........................

Nåjo. . . Jag vet inte så mkt mer.
Stockholmsresan är fan efterlängtad!
Riktigt jävla efterlängtad! Kan det inte bara bli den 28e ? ?

Hoff...

Hej då !!!!!!!
Och
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0