Godafton!

Så sitter man här igen bänkad framför datorn.
Kan ju kanske tyckas som att jag inte har något liv...Men
då är vi nog fler om det skulle jag tro.
Bara kolla på dem populäraste bloggarna :)
Där dem lagt ner jobb på massa design och skit.. orka med det :P

Ja om man nu inte får hjälp med det förstås ! :D                                                      

Ja osv osv ...

Lekt med barnen idag. Inte mina två håriga barn, utan mina andra två.                                  
Vi har pärlat. Ja ni vet man sätter pärlor på plattor och så
kan man göra häftiga figurer och grejer!

Skitkul!

Jo jag är snart 23 år gammal. Men jag ska nog vara barn så länge jag kan :)
Så att så är det....

Hmm .. och att man sen ska bli indragen i något som man inte ens
har något att göra med? Det är ju förfan också sjukt!
Vad lider folk av i den här stan egentligen? ? ?

Nånting är det ju .. . .

Nu ska jag göra annat !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0